sunnuntai 14. syyskuuta 2008

Kohta voikin jo mennä nukkumaan.

Sen sijaan että lukisin ISKiä, kuljeskelen ympäriinsä ns. stalkkailemassa sellaisten ihmisten vitutusblogeja, jotka eivät ilahtuisi lainkaan jos tietäisivät minun lukevan niitä. (En nyt tarkoittanut sinua, joka juuri kerroit omasi sijainnin.) Harmi vain, että sellaisilla on taipumus ennen pitkää poistaa kaikki tekstinsä. Minulla ei ole mitään kivaa tekemistä tällä hetkellä luettuani Mark Twainin "Kannibalismia junanvaunuissa" niin monta tuntia taukoamatta ja syötyäni pois pilaantumasta hieman liian ison läjän Fasupaloja (tiedäntiedän, mutta minä pidän siitä vanhasta nimestä). Tosin nyt kun kuuntelen tietokoneelta charleston-levyn kappaleita, joiden kanssa harjoittelimme ennen häitä, yritän tanssia ylävartalollani (tiedätte ne charleston-olkapäät) (koska tietokone lepää alavartalollani, enkä toki halua häiritä sen rauhaa tanssimalla myös kaunismuotoisilla alaraaj - ja nyt loppuu se Twainin lukeminen!) ja olen jo paljon vähemmän ikävystynyt. Olikohan minulla aluksi jokin idea tähän tekstiin? Vinkatkaapa jotakin oikein kivaa blogia, jonka lukemiseen alusta loppuun voisin uppoutua pariksi tunniksi. Yhden jo tänä aamuna lukaisin.

Minä olisin nyt juuri oikein sopivassa mielentilassa sosiaaliseen elämään. Ja täällä minä istun yksinäni, puoliskonikin on vuokrannut kaksi mieselokuvaa ja hönkäilee sour cream & onion -huuruja. Miten olisi, järjestettäisiinkö juhlat? Anyone? Ai ei, no sitten... ISK.

Ei kommentteja: